AMA FilmLearn
  • Blog
  • Tematy
    • Reżyseria
    • Sztuka operatorska
    • Postprodukcja obrazu
    • Produkcja filmowa
    • Dźwięk
    • Aktorstwo
    • Technology
    • Historia filmu
    • Sztuka wizulana
    • Film School
  • Film making english
  • Youtube
  • Vimeo
  • AMA VOD
  • Contact Me
  • PROGRAM AMA
Sztuka operatorska Technology

Obiektywy pełnoformatowe Prime:

6 lutego 2021
7
Views
  • Porównanie współczesnych kamer filmowych Canon

    6 lutego 2021
  • Porównanie RED Helium 8 K z … Blackmagic Ursa mini 12 K

    6 lutego 2021
  • Nowy adapter mocowania EF-EOS R 0,71x firmy Canon przekształca RED Komodo w pełnoklatkową kamerę kinową ?

    6 lutego 2021

Comments are closed.

Najnowsze wpisy

  • Wystartowała platforma Nowe Horyzonty VOD
  • Teatr TV AKTORKI
  • Poza granicą sztuki
  • Mapping
  • Porównanie współczesnych kamer filmowych Canon

Najnowsze komentarze

  • คลิปโป๊ o Historia obiektywów Zeiss serii CP
  • xxx o Historia obiektywów Zeiss serii CP
  • porn o Historia obiektywów Zeiss serii CP
  • xxx o Historia obiektywów Zeiss serii CP
  • porn o Historia obiektywów Zeiss serii CP
  • Sztuka operatorska

    FX: Efekt deszczu na planie

    25 kwietnia 2020
  • Youtube

    „HAMLET”

    6 kwietnia 2020
  • Film making english

    The role of the Film Producer || Paula Wagner

    30 marca 2020
  • Produkcja filmowa

    Through the Thick – Preserving the Rhino in South Africa

    29 marca 2020
  • Technology

    Nowy adapter mocowania EF-EOS R 0,71x firmy Canon przekształca RED Komodo w pełnoklatkową kamerę kinową ?

    6 lutego 2021
  • Technology

    CANON EOS R5

    20 kwietnia 2020
  • Youtube

    Krzysztof Zanussi wywiad AMA

    6 kwietnia 2020
  • Sztuka operatorska

    Obiektywy filmowe Zeiss 1.

    28 marca 2020

Chcesz z nami pogadac?

I'm ready! Let's Chat.

2020 © AMA Film Academy